Du ska tvätta min ansikte!


Oooohmygooodhaa! Bäst thing EVER hände när jag och Micke lunchade på Dragon palace idag! (Kinarestaurang).
Kinesen klagade på att gäng knubbiga invandrarkvinnor lassat upp högar med tallrikar på bordet fulla med mat de tänkt kasta, det blev världens beef och kvinnorna bestämde sej för att gå, men DÅ kastar den äldsta av dom en tallrik MAT PÅ KINESEN! ALLTSÅ OHGMYGOOOOD! Kines gick SHITFACED och studsade runt och skrek att hon ska tvätta hans ansikte, kvinnorna skriker att det var hans fel för han storde dom, och PÅ det så sitter det ett mongo som skriker MHJÖÖöÖÖöööö i bakgrunden! Sen! Ohmygod! Kommer det några svenska damer som försöker sej lägga i med "Nej nuu tycker jag ni är ofärskämda!"

ALLTSÅ JAG DÖÖR SÅ JÄVLA FIIIINT!

Slutade med att polis kom.

Synd att jag itne vet hur man laddar ner ljudklipp från luren, annars skulle ni fått höra härligheten själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0