The beat goes boom boom boom


Jag har fått in en ny rytm, en puls att leva efter. Med rutiner och organisation, vilket är något nytt för mej. Har ställt mej mellankolisk inför detta, men har efter lite betänktetid kommit på att jag är helt åkej med det.
Jag har praktiken på Carlings fram till Oktober vilket är great. Jag bor hos både far med familj och Jonas som tillfällig boendesituation och hinner iochnmed det få både ensamtid och kvalitetstid med mina systrar. Och jag har min baby som jag är så galet kär i. Och deprisionen är som bortblåst, kanske är den dold bakom alla piller, kanske är det borta, jag bryr mej inte så mycket så länga jag får må bra.

Just nu följer jag bara med rytmen och har det gött.

Kommentarer
Postat av: Chrisöh

Svar: Wellah thank you!! Börja uppdatera gotdammit! Livet på carlings

2011-07-19 @ 13:40:55
URL: http://chrisharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0